Edinilen bilgilere göre olay, ilçede bulunan bir evde meydana geldi. İddiaya göre, henüz bilinmeyen bir nedenle evde bulunan tiner dolu şişeye ulaşan 3 yaşındaki A.D., sıvıdan içti. Bir süre sonra fenalaşan küçük çocuğun durumunu fark eden ailesi, vakit kaybetmeden Buharkent Devlet Hastanesi’ne başvurdu.Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesini yaptığı A.D., durumunun ciddiyeti nedeniyle ileri tetkik ve tedavi amacıyla Nazilli Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. Burada çocuk yoğun bakım servisinde tedavi altına alınan minik A.D.’nin sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenildi.Öte yandan, olayın nasıl meydana geldiğine ilişkin inceleme başlatılırken, küçük çocuğun tedavisinin sürdüğü bildirildi.
Evdeki tiner şişesi facianın eşiğine getirdi: 3 yaşındaki çocuk yaşam savaşı veriyor
Aydın’ın Buharkent ilçesinde yaşanan talihsiz olayda, 3 yaşındaki bir çocuk tiner içmesi sonucu hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Bunlar da ilginizi çekebilir