Teşkilatlarda yenilenmeye giden MHP Aydın İl Başkanlığı ilçe başkan adaylarını açıklamayı sürdürüyor. Nazilli, Karacasu ve Kuyucak'tan sonra Köşk için de karar verildi. MHP Aydın İl Başkanı Osmangazi Cihangiroğlu, temmuz ayında yapılacak Köşk ilçe kongresinde Mehmet Tan'ın tek aday olacağını duyurdu.
CİHANGİROĞLU BAŞARI DİLEDİ
Cihangiroğlu konuya ilişkin açıklamasında "Bu buluşma Köşk’ümüzde ortak akıl ve sarsılmaz bir inançla yürütülen çalışmalarımızın bir taçlandırılması, büyük kurultayımızın ayak sesleridir. Kongremizden çıkacak olan tek yürek iradesi, üç hilalin vakarını şehrimizin her bir sokağına taşımadaki en büyük gücümüz olacaktır.Mukaddes davamızın sancağını Köşk’te daha da yükseklere çıkarma kararlılığıyla bu şerefli sorumluluğu üstlenen Sn. Mehmet Tan ve yönetim kurulu üyelerine şimdiden muvaffakiyetler diler; şehrimize ve partimize hayırlı hizmetler sunmalarını temenni ederiz. Kongremizin Köşk'e, Aydın’ımıza ve kutlu hareketimize hayırlı olmasını diliyor; tüm dava arkadaşlarımızı davanın asaletiyle selamlıyoruz" ifadeleri yer aldı.