Didim Haberleri

Çerçioğlu’nun yaz konserleri Didim’i coşturdu

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Konserleri kapsamında sevilen müzik grubu Kolpa, Didim’de sahne aldı. Yoğun katılımla gerçekleşen konser, yaz akşamına renk kattı.

Abone Ol

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde gerçekleştirilen Yaza Merhaba Konserleri, Aydın’ın farklı ilçelerinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürüyor. Nazilli’de başlayan konser serisinin ikinci durağı Didim oldu.

DİDİM’DE MÜZİK DOLU GECE

Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen konserde sevilen müzik grubu Kolpa sahne aldı. Yoğun ilgi gören etkinlikte grup, sevilen şarkılarını Didimliler için seslendirdi.


Konser alanını dolduran vatandaşlar, şarkılara hep bir ağızdan eşlik ederek yaz akşamının tadını çıkardı. Müzik dolu gece renkli görüntülere sahne oldu.

VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR

Etkinliğe katılan vatandaşlar, kültür ve sanat etkinliklerini kent genelinde sürdürdüğü için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.


Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen konserlerin, yaz boyunca farklı ilçelerde devam edeceği belirtildi.

SIRADAKİ DURAK EFELER

Yaza Merhaba Konserleri’nin bir sonraki adresi Efeler olacak. 30 Haziran Salı günü Tekstil Park’ta gerçekleştirilecek etkinlikte sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak.


Saat 21.30’da başlayacak konserle birlikte yaz konserleri Aydınlılarla buluşmayı sürdürecek.