Didim Belediyesi, yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte ilçe genelinde vektörle mücadele çalışmalarını yoğunlaştırdı. Belediye ekipleri, sinek, sivrisinek ve haşere oluşumunu önlemek amacıyla parklar, yeşil alanlar, cadde ve sokaklarda düzenli ilaçlama çalışmalarına devam ediyor.

Turizm Kenti Didim'de Sağlık Için Yoğun Mesai3

Modern araç filosu ve uzman personeliyle sahada görev yapan Didim Belediyesi, ilaçlama çalışmalarını tamamen kendi öz kaynaklarıyla gerçekleştiriyor. Bu sayede hem kamu kaynaklarının etkin kullanılması sağlanırken hem de vatandaşlardan gelen taleplere daha hızlı müdahale ediliyor.

Turizm Kenti Didim'de Sağlık Için Yoğun Mesai

Belediye ekipleri tarafından hazırlanan program doğrultusunda yürütülen çalışmaların yaz sezonu boyunca aralıksız devam edeceği belirtilirken, halk sağlığını tehdit edebilecek olumsuzlukların önüne geçilmesi hedefleniyor. Konuya ilişkin açıklama yapan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, temiz ve sağlıklı bir çevrenin öncelikleri arasında yer aldığını belirterek, Didim'in yaz aylarında nüfusunun önemli ölçüde arttığını hatırlattı.

Çerçioğlu’nun yaz konserleri Didim’i coşturdu
Çerçioğlu’nun yaz konserleri Didim’i coşturdu
İçeriği Görüntüle

Turizm Kenti Didim'de Sağlık Için Yoğun Mesai1

Başkan Gençay, "Didim Belediyesi olarak halkımızın ve kentimizi ziyaret eden misafirlerimizin daha sağlıklı, huzurlu ve konforlu bir yaz geçirmesi için tüm imkânlarımızla sahadayız. Tamamen kendi araçlarımız ve personelimizle sürdürdüğümüz ilaçlama çalışmalarını kentimizin dört bir yanında titizlikle gerçekleştiriyoruz. Halk sağlığını korumak öncelikli görevimizdir. Bu kapsamda çalışmalarımız yaz boyunca kesintisiz sürecek" dedi.

Kaynak: HABER MERKEZİ