Nazilli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi nedeniyle yıl sonu karne töreni gerçekleştirildi. Pirlibey İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen karne törenine Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan’ın yanı sıra kurum müdürleri, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Program kapsamında eğitim hayatlarında başarılı olan ve dereceye giren öğrencilere protokol üyeleri tarafından ödülleri takdim edildi.

KARNELERİNİ KAYMAKAM KAN'DAN ALDILAR
Karne töreninde öğrenciler tarafından hazırlanan halk oyunları ve koro gösterileri de sahnelendi. İzleyenlerden uzun süre alkış alan gösteriler, törene renk kattı. Programın sonunda sınıfları ziyaret eden Kaymakam Huriye Küpeli Kan ve beraberindeki protokol üyeleri öğrencilere karnelerini dağıttı. Öğrencilerle yakından ilgilenen Kaymakam Kan, tüm öğrencilere iyi tatiller dileyerek yaz dönemini dinlenerek ve bol bol kitap okuyarak değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.





