Aydın’da İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin suç ve suçlularla mücadelesi kararlılıkla devam ediyor. Bu kapsamda Nazilli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tespit ettikleri sosyal medya üzerinden silah teşhiri yapan üç kişiyi yakaladı. Şüphelilerin ikametlerinde yapılan aramalarda çeşitli türde silahlar ve mühimmat malzemesi ele geçirildi. Yakalanan üç kişi hakkında ekipler tarafından adli işlem başlatıldı.

Dünya markası incir için sahaya indiler: Nazilli ilek pazarında yakın takip
Dünya markası incir için sahaya indiler: Nazilli ilek pazarında yakın takip
İçeriği Görüntüle

SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE OPERASYON BAŞLATILDI

Aydın İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada; “Sosyal medya üzerinden silah teşhiri yapan şahısların tespit edilmesi ve yakalanmasına yönelik Nazilli İlçe Emniyet Müdürlüğü personelimizce yapılan çalışmalar kapsamında; 16.04.2026 tarihinde V.P., Ş.K. ve H.K. isimli şahıslar yakalanmıştır. Şahısların ikametlerinde yapılan aramalarda; 3 adet av tüfeği, 167 adet av tüfeği kartuşu, 5 adet kuru sıkı tabanca ve bu tabancalara ait 86 adet fişek 1 adet airsoft olarak tabir edilen tabanca ele geçirilmiştir. Yakalanan şahılar hakkında gerekli adli işlemler başlatılmıştı” ifadeleri kullanıldı.

Kaynak: HABER MERKEZİ