Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde gerçekleştirilen Yaza Merhaba Konserleri, Aydın’ın farklı ilçelerinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürüyor. Nazilli’de başlayan konser serisinin ikinci durağı Didim oldu.

Çerçioğlu’nun Yaz Konserleri Didim’i Coşturdu4

DİDİM’DE MÜZİK DOLU GECE

Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen konserde sevilen müzik grubu Kolpa sahne aldı. Yoğun ilgi gören etkinlikte grup, sevilen şarkılarını Didimliler için seslendirdi.

Çerçioğlu’nun Yaz Konserleri Didim’i Coşturdu3
Konser alanını dolduran vatandaşlar, şarkılara hep bir ağızdan eşlik ederek yaz akşamının tadını çıkardı. Müzik dolu gece renkli görüntülere sahne oldu.

Çerçioğlu’nun Yaz Konserleri Didim’i Coşturdu6

VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR

Etkinliğe katılan vatandaşlar, kültür ve sanat etkinliklerini kent genelinde sürdürdüğü için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Çerçioğlu’nun Yaz Konserleri Didim’i Coşturdu8
Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen konserlerin, yaz boyunca farklı ilçelerde devam edeceği belirtildi.

Çerçioğlu’nun Yaz Konserleri Didim’i Coşturdu7

SIRADAKİ DURAK EFELER

Yaza Merhaba Konserleri’nin bir sonraki adresi Efeler olacak. 30 Haziran Salı günü Tekstil Park’ta gerçekleştirilecek etkinlikte sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak.

Didim'de cankurtaranlara acil müdahale eğitimi
Didim'de cankurtaranlara acil müdahale eğitimi
İçeriği Görüntüle

Çerçioğlu’nun Yaz Konserleri Didim’i Coşturdu9
Saat 21.30’da başlayacak konserle birlikte yaz konserleri Aydınlılarla buluşmayı sürdürecek.

Çerçioğlu’nun Yaz Konserleri Didim’i Coşturdu

Kaynak: HABER MERKEZİ