Aydın Amatör Futbol U11 Ligi 4. Grup’ta mücadele eden Germencik Belediyespor, ligin bitimine 1 hafta kala namağlup şampiyonluğunu ilan etti. Siyah beyazlı ekip, Umurluspor’u 8-1 mağlup ederek kupaya uzandı.

Aydınlı Galatasaraylılar'dan MHP İl Başkanı Cihangiroğlu'na ziyaret
Aydınlı Galatasaraylılar'dan MHP İl Başkanı Cihangiroğlu'na ziyaret
İçeriği Görüntüle

Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, minik futbolcuların maçını tribünden takip ederek takıma destek verdi. Karşılaşmanın ardından sahaya inen Başkan Zencirci, futbolcuları tek tek tebrik ederek başarılarını kutladı.

G E R M E N C İ K K

Başkan Zencirci yaptığı açıklamada, “U11 Takımımız sezonu namağlup tamamlayarak bir maç önceden şampiyon oldu. Umurluspor U11 takımını 8-1 mağlup ederek kupaya uzandılar. Teknik ekibimize, çocuklarımıza ve onları spora teşvik eden değerli ailelerine teşekkür ediyorum. Geleceğin değerli evlatlarını birlikte yetiştirmek bizler için büyük bir gurur” ifadelerini kullandı.

Muhabir: KAMİL KAZANKAYA