Veda galibiyetle geldi: Milliler ABD'yi son nefeste devirdi
Veda galibiyetle geldi: Milliler ABD'yi son nefeste devirdi
İçeriği Görüntüle

Nazilli’de faaliyet gösteren Nazilli Fenerbahçeliler Derneği, yeni hizmet binasına kavuştu. İlçedeki sarı-lacivertli taraftarları bir araya getiren derneğin yeni binası, düzenlenen törenle açıldı.

Açılışa, Dernek Başkanı Zümrüt Ekinciler başta olmak üzere Aydın Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Hayrettin Dincil ve her iki derneğin yönetim kurulu üyeleri katıldı. Programda ayrıca Nazilli’de yaşayan çok sayıda Fenerbahçe taraftarı da yer aldı.

Nazilli Fb

Yoğun katılımla gerçekleşen açılışta, birlik ve beraberlik vurgusu yapılırken, yeni hizmet binasının Nazilli’deki Fenerbahçeliler için önemli bir buluşma noktası olacağı ifade edildi.

Muhabir: KAMİL KAZANKAYA