Aydın İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin ruhsatsız silah kullanımına yönelik çalışmaları devam ediyor. Bu kapsamda Nazilli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin düzenlediği operasyonda bir kişi yakalandı. Şahsın işyerinde yapılan aramalarda 2 adet ruhsatsız tabanca ile 70 adet tabanca fişeği ele geçirildi. Ekipler olayla ilgili adli işlem başlattı.

Nazilli'de korkutan olay: Genç adam yoğun bakımda
Nazilli'de korkutan olay: Genç adam yoğun bakımda
İçeriği Görüntüle

KAÇAK SİLAHLARLA MÜCADELEDE DENETİMLER SIKILAŞIYOR

Aydın İl Emniyet Müdürlüğü’nden konu ile ilgili olarak yapılan açıklamada; “Nazilli İlçe Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Büro Amirliği personelimizce sürdürülen çalışmalar kapsamında, 16.04.2026 tarihinde C.D. isimli şahıs yakalanmış, şahsın iş yerinde yapılan aramada; 2 adet ruhsatsız tabanca, 70 adet tabanca fişeği ele geçirilmiştir. Olayla ilgili yakalanan şahıs hakkında adli işlem başlatılmıştır” ifadeleri kullanıldı.

Kaynak: HABER MERKEZİ