Bilecik'in Yenipazar ilçesine tayini çıkan Bozdoğan Kaymakamı Yunus Emre Polat veda mesajı yayınladı. Kaymakam Polat mesajında görev süresi boyunca "İnsanı yaşat ki devlet yaşasın" düsturuyla hareket etmenin, devletin sıcak, adil ve güler yüzünü vatandaşlara hissetirmenin gayreti içinde olduğunu vurguladı. "Kapımızı da gönlümüzü de her zaman herkese açık tuttuk, dertlerinize ortak olmaya çalıştık" diyen Kaymakam Polat Vali Osman Vural, Bozdoğan Belediye Başkanı Galip Özel'e yargı mensuplarına, mesai arkadaşlarına, muhtarlara, siyasi parti temsilcilerine, sivil toplum kuruluşlarına ve Bozdoğanlı vatandaşlara teşekkür etti.
HELALLİK İSTEDİ
Yunus Emre Polat veda mesajını şu ifadelerle sonlandırdı: "Tayin sürecinin getirdiği yoğunluk nedeniyle bizzat görüşüp vedalaşamadığım tüm kardeşlerimin affına sığınıyor, her birinizden helallik diliyorum. Yeni görev yerim olan Yenipazar’da ve sonrasında da kapımın sizlere her zaman açık olduğunu unutmayın. Selam ve saygılarımla, Allah’a emanet olun."




